تمام روش‌ های حذف فالوور فیک در اینستاگرام را در این مطلب توضیح می‌دهیم. آیا فالوورهای شما در اینستاگرام شور و شوق خود برای پست‌های شما از دست داده‌اند؟ آیا خیلی تنبل هستید و نمی‌خواهید وقت بذارید و آن فالوورهایی را که نمی‌خواهید از بین هزاران دنبال کننده، یکی یکی حذف کنید؟ با استفاده از اپلیکیشن‌ های حذف فالوور روح در اینستاگرام می‌توانید بر این مشکل غلبه کنید.

بنابراین اولین سوال شما این است که این حذف فالوور های روح چگونه انجام می‌شود؟ اپلیکیشن حذف فالوور اینستاگرام را از کجا دانلود کنیم؟ آیا این برنامه‌ها قابل اعتماد هستند؟ ما تمام علامت سوال‌های ذهن شما را پاک می‌کنیم و تمام روش‌های حذف فوری فالوورهای روح خود را از حساب اینستاگرام خود با مطمئن‌ترین روش‌ها توضیح می‌دهیم.

حذف فالوور فیک در اینستاگرام

حذف فالوور فیک در اینستاگرام سال ۲۰۲۴

می‌توانید از سایت‌ها یا برنامه‌های مختلف برای پاکسازی انبوه فالوورهای خود در اینستاگرام استفاده کنید. اگر تعداد مخاطبینی که می‌خواهید حذف کنید محدود است و قرار است فقط چند مخاطب را از حساب خود حذف کنید، انجام این کار را به صورت دستی و یکی یکی توصیه می‌کنیم، اما از آنجایی که حذف همه آنها با هم بسیار دشوار خواهد بود، توصیه می‌کنیم از یک برنامه استفاده کنید. در این مطلب معتبرترین اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ های حذف فالوور فیک در اینستاگرام را گرد هم آورده‌ایم.

اپلیکیشن حذف فالوور اینستاگرام برای  iOS

اگر از اینستاگرام در iOS استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از برنامه یا سایت زیر، فالوورها را به صورت انبوه حذف کنید. با استفاده از یکی از دو گزینه می‌توانید کنترل کاملی بر حساب اینستاگرام خود داشته باشید:

اپلیکیشن Clean it Up – Unfollow

با اپلیکیشن  Clean it up iOS، می‌توانید به راحتی حذف فالوور فیک در اینستاگرام را تجربه کنید. همچنین لایک‌ها و شیر های که قبلا ایجاد کرده‌اید را حذف کنید. به این نکته اشاره کنیم که این برنامه که فالوورهای روح در بین فالوورهای شما را پیدا می‌کند، به صورت خودکار افرادی را که فقط به صورت ارواح وجود دارند و هیچ اقدامی‌انجام نمی‌دهند حذف می‌کند، قابل اعتماد است، اما دقت کنید که مسئولیت استفاده از آن با خود شما است.

حذف فالوور روح در اینستاگرام بیشتر از طریق اپلیکیشن‌ها انجام می‌شود. این اپلیکیشن که در بالا مثال زدیم، کاملا با iOS سازگار است و ساده ترین روش برای حذف فالوورهای روح در آیفون است.

سایت GhostHuter

توصیه دیگر برای کسانی که به دنبال سایت حذف فالوور روح اینستاگرام هستند GhostHunter است . این سرویس نه تنها به شما کمک می‌کند تمام فالوورهای اینستاگرام را که دیگر نمی‌خواهید شما را فالو کنند حذف کنید، بلکه دارای سیستمی ‌است که به شما کمک می‌کند پروفایل اینستاگرام خود را به طور کلی پاک کنید.

این سرویس یک سایت حذف فالوور روح است که هم با اکانت‌های اسپم و هم با اکانت‌های ربات سروکار دارد و حتی می‌توانید به آن اجازه دهید دائماً حساب اینستاگرام شما را کنترل کند.

اپلیکیشن حذف فالوور روح در اینستاگرام برای اندروید

اگر می‌خواهید اکانت خود را از چندین فالوور روح یا همه آنها نجات دهید و یک گوشی اندرویدی دارید، گزینه‌های بسیار بیشتری نسبت به iOS دارید، اما ما سعی کردیم روش‌های حذف فالوور فیک در اینستاگرام را انتخاب کنیم که قابل اعتماد هم باشند.

اپلیکیشنInstaClean

InstaClean – Cleaner for IG را دانلود و باز کنید با اطلاعات حساب اینستاگرام خود وارد شوید. فالوورها را انتخاب کنید. اسکرول کنید و همه فالوورهایی را که می‌خواهید انبوه حذف کنید انتخاب کنید. سه دکمه افقی در سمت راست بالای صفحه را فشار دهید. حذف را انتخاب کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید فالوورهای روح را به صورت انبوه مسدود کنید یا پست‌ها را به صورت انبوه از پروفایل اینستاگرام خود حذف کنید. با این برنامه محدودیت حذف فالوور اینستاگرام دیگر مشکلی نخواهد داشت و می‌توانید پروفایل خود را به دلخواه مدیریت کنید.

اپلیکیشن follow cop for instagram

Follow Cop یکی دیگر از ابزارهای رایگان مدیریت اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد فالوورهای ارواح را به صورت انبوه حذف کنید. این برنامه دارای ویژگی‌هایی است که به شما امکان می‌دهد فالوورهای واقعی خود، کسانی که شما را آزار می‌دهند، کسانی که شما را دنبال نمی‌کنند و فالوورهای روح خود را شناسایی کنید.

علاوه بر شناسایی اکانت‌های فیک برای حذف، می‌توانید پروفایل‌های غیرفعال را آنفالو کنید و با این اپلیکیشن حتی می‌توانید فالوورهای اینستاگرام را به صورت انبوه با یک کلیک حذف کنید، بنابراین یک اپلیکیشن کاربردی آسان و بسیار موثر است.

حذف فالوور روح در اینستاگرام

چگونه یکی یکی فالوورها را از اینستاگرام حذف کنیم؟

  • اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.
  • اکانت اینستاگرام خود را در سمت راست پایین صفحه فشار دهید.
  • به قسمت فالوورهای خود بروید.
  • برای پیدا کردن حسابی که می‌خواهید حذف کنید، نوار جستجو بالا اسم آن را تایپ کنید.
  • دکمه remove کنار آن اکانت را فشار دهید.
  • دوباره Remove را فشار دهید و عمل را تایید کنید.

وقتی صحبت از اینستاگرام و رسانه‌های اجتماعی به طور کلی به میان می‌آید، گاهی اوقات لازم است از نو شروع کنید، اما انجام این کار بدون حذف پروفایل به آن راحتی که فکر می‌کنید نیست. تا زمانی که اینستاگرام به طور رسمی ‌ویژگی حذف فالوور فیک در اینستاگرام را اضافه نکند، می‌توانید از روش‌های بالا استفاده کنید.

اگر هزاران فالوور روح اینستاگرام دارید که می‌خواهید از شر آنها خلاص شوید، به شدت توصیه می‌کنیم از یک اپلیکیشن برای کمک استفاده کنید، اما اگر فقط چند نفر را دارید که می‌خواهید حذف کنید، می‌توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید. ممکن است کمی ‌طول بکشد، اما حداقل اکنون می‌دانید که چگونه این کار را انجام دهید.

نتیجه‌گیری

به طور کلی بعد از خرید فالوور برای اینستاگرام حذف فالوور فیک یا همان حذف فالوور روح در اینستاگرام کار پیچیده و سختی نیست. فقط کافیست که کمی وقت گذاشته و تمامی اکانت‌های روح یا فیک را شناسایی کرده و با روش‌های مطرح شده اقدام به حذف آنها کنید. گفتنی است که اگر تعداد آنها زیاد نیست حتما دستی این کار را انجام دهید اما اگر تعداد آنها زیاد است حتما از روش‌های بالا و اپلیکیشن‌های مطرح شده استفاده کنید زیرا امتحان خود را پس داده و جز مطرح‌ترین اپلیکیشن‌های حذف فالوور فیک هستند. شما می‌توانید سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات اینستاگرام را در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید!