– تمامی اطلاعات دریافتی از کاربران توسط جدید ترین متود ها در سرور کافه مجازی محفوظ خواهد بود.

– دریافت شماره تلفن جهت پیگیری سفارش و تایید شماره برای ارسال پیامک ثبت موفق سفارش میباشد.

– اطلاعات مانند آیدی پیج و لینک پست فقط برای انجام سفارش توسط سرور میباشد.

– ثبت سفارش در کافه مجازی به منظور پذیرش تمام قوانین میباشد.


1- تمامی اصول و رویه اپلیکیشن کافه مجازی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت شرایط و قوانین مربوط به کاربر است.

2- ورود هر کاربر به کافه مجازی، زمان استفاده از خدمات ارائه شده توسط کافه مجازی به معنی آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات کافه مجازی از سوی او است و ثبت سفارش در هر زمان به منزله پذیرفتن کامل تمامی شرایط و قوانین کافه مجازی از سوی کاربر است

3- خریدار موظف است صفحه اینستاگرام مورد نظرش برای سفارش را از زمان ثبت سفارش از وضعیت خصوصی Private خارج و تا زمان تحویل کامل سفارش در وضعیت عمومی Public قرار دهد.

4- خریدار موظف است از زمان ثبت تا زمان تحویل سفارش، از طریق دیگر اقدام به افزایش فالوور ، لایک و یا بازدید ننماید؛ در غیر این صورت کافه مجازی مختار است تمام آن فالوور ، لایک و یا بازدید را جزء پکیج سفارش داده شده خریدار محاسبه نماید.

5- تنها افراد بالای 13 سال امکان استفاده از خدمات کافه مجازی را دارا می باشند

6- روش ارتباطی مستند کافه مجازی با خریدار، شماره تلفنی است که خریدار در فرم سفارش سامانه پرداخت آنلاین کافه مجازی ثبت کرده است.

7- روش ارتباطی مستند خریدار با کافه مجازی، میتواند یک تیکت آنلاین باشد.

8- درخواست خریدار در تیکت به غیر از آنچه در فرم ثبت سفارش درج کرده است، از سوی کافه مجازی رسمیت ندارد و مورد قبول واقع نمی شود. لذا خریدار در زمان ثبت سفارش میبایست از صحت درج اطلاعات خود اطمینان حاصل نماید.

9- کافه مجازی به اطلاعات خصوصی خریداران احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

10- کافه مجازی از پذیرش آن دسته از صفحات اینستاگرامی که موضوع و یا محتوای آنها مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند معذور است.

11- کاربران باید در زمان ثبت سفارش مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، عواقب اشتباه در انجام سفارش برعهده خریدار می باشد.

12- پس از ثبت هر سفارش، به صورت خودکار یک شماره تراکنش اختصاصی برای آن سفارش در نظر گرفته میشود و در آخرین صفحه مراحل سفارش برای خریدار نمایش داده میشود. خریدار موظف است برای پیگیری های بعدی سفارش خود این شماره را حفظ نماید.

13- در صورت تغییر نام کاربری و پرایویت شدن پیج در حین انجام سفارش به هیچ عنوان سفارش قابل پیگیری نبوده و مبلغ عودت داده نمی شود.

14- به هیچ عنوان امکان بازگشت وجه مبالغ پرداختی وجود ندارد مگر اینکه این مبلغ جهت شارژ کیف پول باشد(مبلغ در کیف پول باشد) یا سفارش لغو شده باشد در این صورت با کسر مالیات (10-15%) وجه فوق به حساب کاربر بازگشت خواهد شد.

15- تا ۵ دقیقه بعد از ثبت سفارش کاربر امکان لغو سفارش دارد در صورت اتمام این زمان امکان لغو محصول وجود ندارد مگر به علت ثبت اشتباه لینک یا ایدی به صورت خودکار لغو شود.

واتساپ
تلگرام
پیامک
ایمیل
باز کردن بستن
ارتباط با ما
نسخه اندروید (android)
نسخه آيفون (ios)

لطفا بعد از کلیک منتظر باشید تا صفحه اپلیکیشن بارگزاری شود.

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد