روش و چگونگی پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن، پرسش و دغدغه بسیاری از کاربران حاضر در این شبکه اجتماعی است. این امکان وجود دارد که شما هم از آن دسته از کاربرانی باشید که تمایل دارند اکانت و یا آیدی پیج اینستاگرام یک فرد را که در مخاطبین و یا دفترچه تلفن آن‌ها ذخیره شده است را به دست آورند و با دستیابی به صفحه وی، او را دنبال کرده و یا حتی بلاک کنند. در این مقاله قصد داریم به روش پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن اشاره کنیم و پاسخ مناسبی به این پرسش و دغدغه ارائه دهیم. پس اگر شما هم تمایل دارید با این روش آشنا شوید با ما همراه باشید.‌

اهمیت و ضرورت پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

پیدا کردن افراد و کاربران مختلف در اینستاگرام با شماره تلفن، این روزها اهمیت و ضرورت قابل توجهی پیدا کرده است. چراکه بیشتر افراد در این شبکه اجتماعی حضور فعال داشته و تمایل دارند به اکانت دیگر آشنایان خود نیز دسترسی داشته باشند تا با آن‌ها در تعامل و ارتباط قرار گرفته و به بحث و تبدل نظر اقدام کنند. در حقیقت می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین اهداف ایجاد این شبکه اجتماعی و آنلاین، مانند دیگر انواع شبکه‌های اجتماعی، برقرار کردن ارتباط و تعامل با دیگر کاربران است. لازم است بدانید که در شبکه اجتماعی اینستاگرام، روش‌های مختلفی اندیشیده شده که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها به مخاطبان و افراد مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و یا به جستجوی آن‌ها اقدام کنید. این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار هر روزه به روز رسانی‌ها و یا آپدیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

هر کدام از این نسخه‌ها نیز امکانات و ویژگی‌های جدید و جالب توجهی دارند. در تازه‌ترین نسخه این برنامه نیز کاربران این امکان را به دست آورده‌اند که به افراد و اکانت‌های مورد نظر خود با استفاده از شماره تلفن دسترسی داشته باشند. این امکان برای تمامی فعالان حاضر در این شبکه اجتماعی مفید و مناسب خواهد بود. به ویژه آن‌هایی که به نام کاربری و یا نام کامل دوستان و آشنایان خود دسترسی ندارند و یا نام کامل آن‌ها را به یاد نمی‌آورند. این افراد می‌توانند به راحت‌ترین شکل ممکن و تنها از طریق شماره تلفن ذخیره شده در دفترچه تلفن خود، به این دسته از کاربران دسترسی داشته باشند. البته حواستان باشد که این دسته از کاربران نباید پیج پرایوت داشته باشند و یا درخواست شما را برای دنبال کردن بپذیرند.

خدمات ایتا

چگونه با شماره تلفن اکانت اینستاگرام افراد را پیدا کنیم؟

پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن کار چندان دشواری نبوده و به راحتی می‌توانید از عهده انجام آن بر‌آیید‌. برای این کار تنها کافی است که چند مرحله را پشت سر هم طی کنید. در ابتدا باید برنامه اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب و راه اندازی نمایید. سپس آن را باز کنید. بعد از آن بر روی نماد پروفایل که در گوشه پایین و سمت راست برنامه واقع شده ضربه‌ای وارد نمایید. پس از آن در صفحه پروفایل بر روی نماد منو کلیکی انجام دهید. نمادی که در گوشه بالا و سمت راست واقع شده است. با اجرای این مرحله گزینه پروفایل به نمایش در می‌آید. در گام بعدی گزینه Discover People را مشاهده کرده و آن را لمس کنید. پس از لمس این گزینه به صفحه Find People بروید و به بخش مخاطبین سر بزنید. پس از آن دکمه کانکت کانتکت Connect Contacts را لمس نمایید.

کاربرانی که برای نخستین بار می‌خواهند با کمک ویژگی پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن به افراد مد نظر خود در این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کنند، در این مرحله با درخواست اینستاگرام مبنی بر اجازه دسترسی به مخاطبین دفترچه تلفن مواجه خواهند شد. پس به برنامه اینستاگرام اجازه دهید که به مخاطبین شما دسترسی داشته باشد. برای این کار گزینه Allow را لمس نمایید. بعد از اجازه دادن به برنامه اینستاگرام برای دسترسی به مخاطبین دفترچه تلفن، این برنامه به صورت کاملا خودکار به همگام سازی شماره تلفن‌های موجود در دفترچه تلفن با حساب شما اقدام خواهد کرد. در این گام تمامی حساب‌های اینستاگرام مربوط به یک شماره تلفن در بخش مخاطبین و در صفحه Find _ Discover ظاهر می‌شوند. پس فهرست افراد و اسامی موجود بر روی صفحه را بررسی نمایید و مواردی که برای شما پیشنهاد شده است را مشاهده کنید. این اسامی از میان مخاطبین شما انتخاب شده‌اند. به همین ترتیب و با اجرای این مراحل به راحتی قادر به دسترسی به اکانت آن‌ها و پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن خواهید بود.

پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن در نسخه جدید

برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن در نسخه جدید نیز راه دور و دراز و مسیر دشواری پیش رو نخواهید داشت. برای انجام این کار هم باید چند گام را پشت سر بگذارید. در ابتدا می‌توانید به بخش تنظیمات و یا Settings مراجعه نموده و از میان گزینه‌ها گزینه اکانت Account را انتخاب کنید. پس از آن به مرحله بعدی گام بگذارید و در آن بر روی گزینه کانتکت سینکینگ Contact Syncing  و یا همگام سازی کانتکت، کلیکی انجام دهید. در مرحله پایانی نیز گزینه کانکت کانتکتس Connect Contacts را لمس نمایید. با انجام این مراحل فهرستی از مخاطبین شما که با شماره تلفن دارای حساب کاربری در این شبکه اجتماعی هستند را مشاهده خواهید کرد. پس می‌توانید با هر کدام از این شماره‌ها که تمایل دارید در ارتباط و تعامل قرار بگیرید.

ممکن است در این مراحل با پیغام مخاطب در دسترس نیست مواجه شوید. این پیام نشان دهنده این است که هیچ کدام از شماره تلفن‌های موجود در فهرست شما به یک حساب اینستاگرام مربوط نمی‌شوند. از سوی دیگر این امکان وجود دارد که شما نتوانید دوستان و یا افراد مورد نظر خود را با شماره تلفن در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیدا کنید. اگر این اتفاق برای شما افتاده است دو دلیل اصلی دارد. یکی از مهمترین دلایل عدم پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن این است که آن‌ها با شماره‌های متفاوت در این شبکه اجتماعی ثبت نام کرده‌اند. حتی این احتمال وجود دارد که آن‌ها به اینستاگرام خود شماره‌ای اضافه نکرده باشند.