معرفی فیلتر های معروف اینستاگرام برای تمامی کاربران این شبکه اجتماعی به ویژه آن‌هایی ضرورت و اهمیت دارد که تمایل دارند عکس‌ها و استوری‌های خاص در اینستاگرام از خود منتشر سازند. افرادی که از انتشار عکس‌های تکراری خسته شده و علاقه دارند تصاویری متنوع را در این شبکه انتشار دهند. در این مقاله قصد معرفی بهترین فیلترهای اینستاگرام را داریم و مهمترین ویژگی‌های هر کدام را بیان خواهیم کرد. پس اگر شما هم می‌خواهید با اسم فیلترهای معروف اینستاگرام آشنا شوید با ما همراه باشید.

فیلتر Clarendon

یکی از بهترین فیلتر های اینستاگرام در حال حاضر کلارندون است که از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین این ابزارها نیز به شمار می‌رود. شیوه عملکرد این ابزار به این صورت است که نقاط روشن موجود در تصاویر مورد نظر شما را روشن‌تر به نمایش درآورده و نقاط تیره را نیز تاریک‌تر نشان می‌دهد.

در حقیقت و به بیان ساده‌تر می‌توان گفت این نمونه از بهترین فیلتر های اینستاگرام قادر است نور تصاویر و یا رنگ آمیزی آن‌ها را بیش از حد به نمایش درآورد.

پس با کمک آن به تصاویری با کنتراست بالا دست پیدا خواهید کرد. بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام برای فیلتر کردن و نمایش زیباتر تصاویر مربوط به غروب خورشید از این ابزار کمک می‌گیرند تا کنتراست آن را افزایش دهند.

فیلتر Glitter

نمی‌توان از اسم فیلتر های معروف اینستاگرام صحبت کرد اما از فیلتر گلی‌تر بحثی به میان نیاورد. این ابزار به طور ویژه برای کاربرانی تدارک دیده شده که علاقه دارند اشیا و اجسام موجود در تصاویر آن‌ها برق بزند و شفافیت قابل‌ توجهی داشته باشد.

اگر تمایل دارید چیزی را در عکس‌های خود برجسته‌تر از سایر اجزا به نمایش در آورید، بهتر است از این ابزار کمک گرفته و آن را براق‌تر نمایید و یا رویایی‌تر به نمایش بگذارید.

فیلتر Dreamy Summer

در این بخش از معرفی فیلتر های معروف اینستاگرام ابزار دریمی سامر و یا چهره رویایی را معرفی خواهیم کرد که از آن برای رویایی ساختن چهره استفاده می‌شود.

اگر می‌خواهید با استفاده از بهترین فیلتر های اینستاگرام پوست صورت خود را برنزه سازید و یا تصاویرتان را به گونه‌ای طراحی کنید که انگار بالای سرتان پروانه‌هایی زیبا به رنگ آبی مشغول رفت و آمد و پروازند، بهتر است از این ابزار کمک بگیرید.

خدمات روبیکا

فیلتر Lark

در صورتی که تمایل دارید با اسم فیلتر های معروف اینستاگرام آشنا شده و با کمک آن‌ها تصاویر جالب توجهی خلق کنید بهتر است ویژگی‌های فیلتر لارک را نیز به خوبی بشناسید. از این ابزار برای شفاف‌تر کردن عکس‌ها و تصاویر در شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده‌های فراوانی به عمل می‌آید.

چراکه قادر است درجه شفافیت تصاویر مد نظر شما را افزایش داده و یا از شدت رنگ‌های قرمز، سرخابی و بنفش موجود در تصاویر کم کند. از سوی دیگر این ابزار قادر است به شدت رنگ‌های آبی و سبز اضافه کرده و عکس‌های طبیعت شما را منحصر به فرد به نمایش درآورد.

به همین دلیل بیشتر کاربران فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام از فیلتر لارک برای تزیین و زیباسازی و شفافیت عکس‌های طبیعت استفاده کرده و یا با کمک این ابزار عکس‌های غذا را به زیبایی به نمایش در می‌آورند.

فیلتر Gingham

این ابزار برای کاربرانی طراحی شده که به تصاویر قدیمی علاقه داشته و یا می‌خواهند با کمک فیلترها به دنیای قدیم سر بزنند. با استفاده از این ویژگی، این دسته از کاربران می‌توانند عکس‌های مورد نظر خود را به رنگ‌های تیره با تناژ زرد تغییر دهند.

در حقیقت این نمونه از بهترین فیلترهای اینستاگرام قادر به کاهش دادن هایلایت‌ها و شدت رنگ عکس‌ها بوده و می‌تواند خطی سفید رنگ بر روی تمامی تصاویر مد نظر کاربران اعمال کند.

فیلتر Juno

اگر می‌خواهید پس از معرفی فیلتر های معروف اینستاگرام و یا آشنایی با اسامی آن‌ها یک نمونه را انتخاب کرده و از آن برای زیبا سازی غذاهای رستورانی مد نظر خود استفاده کنید بهتر است فیلتر جانو را برای این کار در نظر بگیرید.

این ابزار قادر است به افزایش کنتراست تصاویر شما دست بزند. پس با استفاده از آن تصاویری با رنگ‌های زنده‌تر و شفاف‌تر خواهید داشت.

این فیلتر به این ترتیب عمل می‌کند که رنگ‌های گرم موجود در تصاویر کاربران را شدت بخشد و لذا استفاده از آن برای زیباسازی عکس‌های مربوط به غذا، منظره، طبیعت و‌…. بسیار مناسب است.

فیلتر Sunglasses

بدون شک این ابزار یکی از بهترین فیلتر های اینستاگرام محسوب می‌شود و در میان کاربران نیز محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی دارد. این ابزار قادر به اضافه کردن یک عینک آفتابی به چهره شما خواهد بود.

از سوی دیگر می‌تواند گرمی رنگ‌های تصاویر را افزایش دهد. با کمک این فیلتر عکس شما مشابه با عکس‌های دهه ۶۰ میلادی خواهد شد که در یک روز گرم و تابستانی گرفته شده است.

فیلتر Hefe

غیر ممکن است که اسم فیلتر های معروف اینستاگرام به گوشتان خورده باشد اما با فیلتر hefe آشنایی نداشته باشید. چراکه این ابزار امکانات قابل توجهی به تصاویر مورد نظر شما اضافه کرده و آن‌ها را زیباتر از قبل می‌سازد.

در واقع و پس از اعمال کردن این ویژگی، عکس‌های شما رنگ بندی‌های بیشتری به دست خواهند آورد. از دیگر سو رنگ عکس‌هایتان به رنگ‌های گرم‌تر، تغییر شکل و ظاهر خواهند داد. پس اگر شما هم از جمله علاقه‌مندان به طبیعت گردی هستید و عکس‌هایتان را در دامان طبیعت می‌گیرید بهتر است از این ابزار برای زیباسازی و رنگ بندی هر چه بهتر و مناسب‌تر آن استفاده کنید.

فیلتر Ashby

در این بخش از معرفی فیلتر های معروف اینستاگرام ویژگی‌های اصلی ابزار Ashby را برخواهیم شمرد. ابزاری که برای بسیاری از افراد جذاب‌ترین امکان ویرایش و زیباسازی تصاویر به شمار می‌رود. در واقع این فیلتر کمک می‌کند تا نوعی نور طلایی رنگ و جذاب به تصاویر مد نظر کاربران اضافه شود.

از دیگر سو این ابزار قادر به حذف سایه‌ها از تصاویر شما خواهد بود. اگر با کمک این نمونه از بهترین فیلترهای اینستاگرام به زیباسازی عکس‌های خود دست بزنید به تصاویری دست پیدا خواهید کرد که نه شدت رنگی بالایی دارند و نه بی روح و سرد به نظر می‌رسند.

فیلتر Toaster

اگر می‌خواهید عکس‌های خود را به دهه ۸۰ میلادی منتقل سازید، بهتر است از این ابزار کمک گرفته و با استفاده از آن به بخش‌های مختلف تصویر خود رگه‌های قرمز رنگ و یا قهوه‌ای اضافه کنید. این نمونه از بهترین فیلتر های اینستاگرام، برای استفاده در فضای باز با نور روز مناسب‌تر از شب و نور کم است.