همان­طور که می­‌دانید این روزها استفاده از شبکه­ های اجتماعی مانند اینستاگرام، برای افراد زیادی تبدیل به یک عادت شده است؛ به طوری که زمان زیادی در روز را صرف گشت و گذار در این پلتفرم محبوب می­­کنند. علاوه بر این، بخش زیادی از این افراد دارای کسب و کار در صفحات اینستاگرام بوده و در تلاش هستند تا با جذب فالور و افزایش لایک واقعی اینستاگرام درآمد خود را افزایش دهند.

البته کسب درآمد در فضای اینستاگرام، نیازمند مهارت و بالا بردن اطلاعات در زمینه تعامل با مخاطبان می­باشد. افزایش لایک و فالور از طریق ارتباط مؤثر با بازدیدکنندگان میسر می­گردد و بنابراین لازم است راهکار جذب مخاطب را بدانید تا در نهایت، با افزایش محبوبیت و جلب اعتماد افراد به درآمد برسید. در این مطلب به این راه کارهای ضروری پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

خدمات ایتا

چگونه لایک اینستاگرام را افزایش دهیم؟

برای بالا بردن تعداد لایک های اینستاگرام می­توان روش­های مختلفی را به کار گرفت؛ نکته مهمی که باید به آن توجه نمود این است که برای حصول بهترین نتیجه، صبور بوده و دنبال بازده آنی نباشید. بسیاری از بلاگرها با فالورهای میلیونی به مروز زمان و تداوم فعالیت در این پلتفرم، به نتیجه مطلوب و افزایش لایک واقعی اینستاگرام رسیده ­اند. با به کارگیری روش­های مهمی که در ادامه بررسی می­کنیم، می­توانید به راحتی تعداد بازدید و در نهایت لایک­ پست­ها را افزایش دهید.

تولید محتوا

 حتما این جمله  “محتوا پادشاه است ” که توسط بیل گیتس برای  اولین بار مطرح شد و توجه های بسیاری را به خود جلب کرد را شنیده‌اید،  یکی از اساسی ترین فاکتورهای رشد پیج در اینستاگرام، تولید محتوای جذاب است و به اعتقاد بسیاری از افراد تولید محتوای درست و خوب می تواند تا 35 درصد فروش شما را بیشتر کند. به ویژه کسانی که دارای کسب و کار در این فضا هستند باید توجه داشته باشند که تهیه عکس، فیلم و محتوای باکیفیت بسیار ضروری می­‌باشد. در صورت عدم اهمیت به این فاکتور مهم، رشد و پیشرفت چندانی در صفحه اینستاگرام حاصل نخواهد شد. امروزه دیگر تبلیغات با روش­های قدیمی تاثیر چندانی بر مخاطب نخواهد داشت و لازم است تا به کمک شیوه­های جدید مانند: بازاریابی محتوا، کاربران را به بازدید از صفحه کسب و کارتان ترغیب نمایید.

افزایش لایک واقعی اینستاگرام

نسبت محتوای فروش­ محور و تعاملی

یکی از نکات مهم برای افزایش لایک واقعی اینستاگرام، توجه به نوع محتوایی است که در اختیار مخاطبان قرار می­دهید. در واقع نسبت محتوای تعاملی و فروش­­محور باید مورد بررسی قرار بگیرد. گاهی اوقات در فضای اینستاگرام با صفحاتی مواجه می­شویم که تنها به فروش محصول مورد نظر تاکید داشته و اهمیتی به ایجاد ارتباط مؤثر با مخاطب ندارند! فراموش نکنید که بسیاری از افراد تنها برای سرگرمی به اینستاگرام سر می­زنند. بنابراین ضروری است که 80 درصد محتوایی که تولید می­کنید تعاملی بوده و تنها 20 درصد آن فروش­محور و تبلیغاتی باشد. محتوای تعاملی که تاثیر فوق العاده­ای در جذب فالور خواهد داشت عبارتند از:

  1. آموزشی: سعی کنید راهکار و ترفندهایی ساده و آسان به مخاطب ارائه دهید.
  2. پست­های مناسبتی: در روزهای خاص سال مانند : شب یلدا، عید نوروز و… برای افزایش لایک پیج خود  مطالب مرتبط را جمع­آوری و منتشر نمایید.
  3. پشت صحنه کسب و کارتان: از بسته­بندی محصول و یا هر آنچه که در پشت دوربین در رابطه با کارتان اتفاق می­افتد، ویدیو و عکس تهیه کنید.
  4. مطالب انگیزشی: محتوایی که برای شما الهام­بخش بوده و در­بر­دارنده پیامی مهم و مفید برای مخاطب است، با کاربران به اشتراک بگذارید.
  5. نظرات و رضایت مشتریان: که تاثیر فوق العاده­ای برای جلب اعتماد مخاطب خواهد داشت.
  6. سوالات متداول: بسیاری از افراد در اولین بازدید از پیج شما ممکن است دچار ابهاماتی شوند؛ در صورتی که قصد خرید داشته باشند، پاسخ به پرسش­هایی همچون: هزینه، نحوه ارسال و… کمک­کننده خواهد بود. بنابراین پیشنهاد می­کنیم قسمتی از صفحه را برای این قبیل سوالات در نظر بگیرید.

توجه نمایید که هر چه­ قدر بتوانید ارتباط با مخاطبان خود را صمیمانه ­تر پیش ببرید، میزان تعامل با پیج شما بیشتر می شود و به دنبال آن جذب فالورهای بیشتر آسان­ تر خواهد بود. پس تنها به ویدیو و عکس اکتفا نکنید، دغدغه نیاز مشتری را داشته باشید و به او در حل مشکلش کمک کنید.

آنالیز رقبا

همان­طور که در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز تولید محتوای باکیفیت، عامل مهم در موفقیت یک کسب وکار می­باشد، شناخت رقبا و تحلیل رفتار آنان هم از اهمیت بسزایی در این زمینه برخوردار است. شاید برایتان این سوال­ها پیش بیاید که چگونه می­توانم رقبای خود را بشناسم؟ و برای تحلیل و بررسی پیج آن­ها، دانستن چه نکات و فاکتورهایی ضروری است؟ ابزارهای مورد نیاز برای تحلیل پیج رقبا چیست و بعد از این بررسی، چگونه می­توانم به یک نتیجه کلی برای ارتقاء کسب و کار خود برسم؟

یکی از موضوعات داغ در شبکه ­های اجتماعی و همچنین عاملی مهم برای افزایش لایک و بازدید  وفالور ، آنالیز رقبا می­باشد؛ چرا که در صورت انجام آن به شکل اصولی، به نتایج شگفت­ انگیزی دست خواهید یافت. در واقع یک ادمین حرفه­ ای می­ داند که قبل از هر چیزی، ابتدا باید اقدام به تهیه یک چک­ لیست نماید و برای پیج برنامه­ ریزی داشته باشد. این چک­ لیست در­بر­گیرنده 4 بخش مهم است:

  1. بررسی پیچ رقبا و اقدامات مهمی که در این راستا باید انجام شود.
  2. نکات مربوط به هشتگ­ گذاری و بایدها و نبایدهای آن
  3. موضوع محتوایی که باید منتشر شود.
  4. هدف اصلی که همان شناخته شدن و رشد برند مربوطه است.

برای افزایش لایک اینستاگرام لازم است این 4 نکته مهم را در نظر داشته باشید. برای آنالیز پیج رقیب نیز در وهله اول ابتدا به بررسی تعداد فالورهای وی پرداخته و سعی می­کنیم رفتار مخاطب را بشناسیم. قدم بعدی، در نظر گرفتن تعداد پست­هایی که در طول روز و یا یک هفته به اشتراک می­ گذارد و آنالیز آن­ها می ­باشد. همچنین لازم است به میزان لایک و کامنت ­ها  هم توجه نماییم.

بنابراین پیشنهاد می­کنیم که آنالیز رقبا را دست­کم نگیرید؛ چرا که سبب می­شود تا با مقایسه جایگاه خود با آن­ها انگیزه­ای برای یادگیری بیشتر ترفند­ها و استراتژی­های مهم اینستاگرام داشته باشید.

افزایش لایک اینستاگرام واقعی

کپشن

یکی از دغدغه­ های مهم افراد در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، نوشتن یک کپشن ( CAPTION ) یا نگاره جذاب در پست می­باشد. نوشتن کپشن به شکل درست و اصولی، می­تواند تاثیر بسزایی در افزایش لایک واقعی اینستاگرام داشته باشد. در واقع برای اینکه بتوانید منظور خود را بهتر به مخاطب برسانید، نوشتن کپشن به عنوان مکمل و توضیح عکس یا ویدیویی که به اشتراک گذاشته ­اید، بسیار کمک­ کننده خواهد بود. بنابراین ضروری است که بدانیم چطور می­ توان یک کپشن حرفه­ ای برای پست­ های اینستاگرام و تلگرام نوشت؟

گرچه اکثر­ اوقات متن کپشن، کوتاه و در چند خط نوشته می­ شود؛ اما با این وجود گاهی ممکن است ساعت­ ها برای آن وقت بگذاریم و ندانیم چه چیزی بنویسیم که موجب افزایش تعامل با مخاطب شود. با اینکه برخی از افراد تنها به دیدن عکس یا فیلمی که به اشتراک گذاشتید، بسنده می­کنند و به خواندن کپشن اهمیت نمی­ دهند؛ اما برای ارتباط موثر با کاربران و افزایش تعامل با کاربران ضروری است که یک متن مناسب در توضیح پست خود بنویسید تا در نهایت مخاطب را به مشارکت در موضوع مورد نظر تشویق نمایید.

توجه نمایید که نوشتن یک کپشن خوب و جذاب که کاربران را به لایک و گذاشتن کامنت ترغیب کند علاوه بر ایجاد صمیمیت بین مخاطبان، پیج شما را به عنوان یک صفحه تاثیرگذار به اینستاگرام می­ شناساند. مهم­ترین ویژگی یک کپشن مناسب، بیان نکات مهمی که جهت تفهیم محتوا به مخاطبان می­گردد و ترغیب آن­ها برای به اشتراک گذاشتن با دیگران می­باشد. برای اینکه بتوانید کپشن حرفه ای برای پست خود بنویسید:

  1. ابتدا مخاطب خود را بشناسید و متناسب با سلیقه او اقدام به نوشتن کپشن نمایید.
  2. به دنبال ایده­ای جذاب باشید تا بتوانید ذهن کاربران را درگیر کنید و سپس شاهد افزایش لایک واقعی اینستاگرام باشید.
  3. در نوشتن عجله نکنید و حتما چند بار متن مورد نظرتان را بنویسید و سپس بهترین را انتخاب کنید.

تولید محتوای مناسب برای افزایش لایک واقعی

عکس مناسب

اهمیت عکاسی در فضای اینستاگرام بر کسی پوشیده نیست؛ در کشور ما به طور میانگین در ماه حدود 36 میلیون عکس و فیلم، در این پلتفرم محبوب به اشتراک گذاشته می­شود! این حجم از عکس و ویدیو مربوط به حوزه­ های مختلف از جمله: شخصی، کسب وکار، مدلینگ و… می­باشد. به جرأت می­توان گفت یک عکس با کیفیت و خوب، فاکتوری مهم برای برآورد میزان فروش و جذب مشتری می­ باشد. هر چه قدر تلاش کنید بیشتر به این مقوله مهم بپردازید و عکس­هایی با جذابیت بالای بصری خلق کنید، افراد بیشتری به سمت محصول و فروشگاه شما جذب خواهند شد. بنابراین پیشنهاد می­کنیم برای افزایش لایک واقعی اینستاگرام، عکاسی حرفه ای را جدی گرفته و به دنبال یادگیری ترفندهای لازم برای خلق یک عکس جذاب باشید.

یکی از نکات مهم در ثبت تصاویر محصول، توجه به عکاسی از تمام زوایای مختلف می­ باشد. به خاطر داشته باشید برای اینکه مشتری در نهایت بتواند تصمیم خود را برای خرید محصول شما قطعی کند، نیاز دارد تا به طور واضح و دقیق جزيیات آن را ببیند. در صورتی که به این نکته مهم توجه نداشته باشید، ممکن است مشتری پس از دریافت محصول با کالایی متفاوت از عکس رو به رو شود که این امر موجب نارضایتی وی شده و اثر منفی بر کسب وکار شما خواهد داشت.

راز ثبت یک عکس باکیفیت  برای افزایش کیفیت محتوا ، نورپردازی مناسب آن است. به این منظور می ­توانید در فضای باز که نور طبیعی زیادی وجود دارد مانند اتاق و نزدیک پنجره، به عکاسی بپردازید؛ همچنین به آتلیه مراجعه کنید و با یک عکاس حرفه ای همکاری نمایید.

 از دیگر نکات مهم برای عکاسی در اینستاگرام، توجه به پس زمینه عکس می­باشد؛ در صورتی که به فروش محصولات زیبایی می­پردازید، پس زمینه سفید مناسب است. البته استفاده از چوب و تجهیزاتی که دارای بافت باشند هم تاثیر زیادی در جذابیت عکس ها خواهد داشت.

طراحی مناسب ظاهر اکانت در افزایش لایک واقعی

ظاهر اکانت

برای اینکه یک پیچ جذاب داشته باشید، لازم است طبق اصولی که در ادامه به آن می­پردازیم پیش بروید تا مخاطب را مجاب به بازدید از صفحه کسب و کارتان نمایید. با انجام همین ترفندهای ساده،رشد پیج شما و تعداد فالورها دور از انتظار نیست.

علاوه بر نام کاربری که آدرس صفحه شما است، یک نام دیگر هم در قسمت پروفایل اینستاگرام وجود دارد که مخاطب در هنگام جستجو در کنار نام پیج شما می­بیند. بنابراین یک اسم ساده برای این قسمت انتخاب کنید. توجه نمایید که بهتر است با اسم پیجتان و یا برندی که به تبلیغ آن می­پردازید، مرتبط باشد.

یکی دیگر از نکات مهم در رابطه با ظاهر اکانت در اینستاگرام، توجه به پابلیک و یا پرایوت بودن پیج می­باشد. در صورتی که صفحه ای برای کسب و کار خودتان ایجاد نموده ­اید، حتما آن را به شکل عمومی دربیاورید چرا که در اکثر اوقات، مخاطب منتظر نمی­ماند تا شما درخواست فالو او را بپذیرید و سپس از پیج شما بازدید کند!

از دیگر ترفندهای مهم و تاثیرگذار جهت افزایش لایک واقعی اینستاگرام، انتخاب یک عکس مناسب برای پروفایل می­باشد. برای جلب اعتماد مخاطب، پیشنهاد می­کنیم یک عکس پرتره باکیفیت از خودتان تهیه کنید. در صورت همکاری با برندهای تجاری، می­توانید عکس لوگوی شرکت و یا یک محصول معروف آن را برای اکانت خود انتخاب نمایید.

با اینکه در قسمت بیوگرافی اینستاگرام تنها می­توان تا ۱۵۰ کاراکتر نوشت، اما این بخش مهم را دست­کم نگیرید! کاربران با ورود به صفحه شما ابتدا به مطالعه این قسمت می ­پردازند تا با موضوع کسب و کارتان آشنا شوند. با واژه­ های ساده و کوتاه خود را توصیف نمایید؛ مانند: نویسنده، نقاش و… همچنین از درج محل زندگی و هشتگ نام خود در این قسمت غافل نشوید تا با جستجوی کاربران در اینستاگرام، نام پیج شما ظاهر شود.

استفاده کردن از هشتگ برای افزایش لایک
استفاده کردن از هشتگ برای افزایش لایک

هشتگ

یکی از ابزارهای فوق العاده جذاب برای افزایش لایک واقعی اینستاگرام، استفاده از هشتگ می­باشد؛ البته لازم به ذکر است که نحوه استفاده از آن را باید بدانید و به درستی در پست یا استوری­ها از آن استفاده نمایید. به طور کلی هشتگ متشکل از 1 الی 3 کلمه می ­باشد که عموما در شبکه های اجتماعی مانند: توییتر، فیسبوک و اینستاگرام پرکاربرد است. به کمک این ابزار می­توان محتوا و مطالب مختلف را دسته ­بندی نمود تا هر کاربر با جستجوی موضوع مورد نظر خود، به پست و یا استوری­ های مرتبط با آن دسترسی پیدا کند. علامت هشتگ، پوند یا ” # ” می­باشد و در پشت کلمه یا عبارت قرار می­گیرد.

مهم­ترین خصوصیات هشتگ ­ها این است که در صورت استفاده از آن در زیر پست و یا استوری ­ها عده زیادی که حتی فالور پیج شما نیستند هم محتوای شما را می­بینند که این موضوع، در افزایش لایک واقعی اینستاگرام و افزایش بازدید پیج شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

در کنار مزایای مهم هشتگ­ ها توجه نمایید که استفاده از آن نهایتا تا 30 عدد مجاز می­باشد و نباید زیاده­ روی نمایید. البته توصیه می­ کنیم که از تعداد کمتر استفاده کنید چرا که در غیر این­صورت ممکن است ربات ­ها محتوای شما را به عنوان اسپم یا هرزنامه تشخیص دهند که این امر، سبب کاهش بازدید پیج شما خواهد شد!

در صورتی که نمی­ دانید از چه هشتگ­ هایی برای محتوای خود استفاده کنید به نکات زیر توجه نمایید:

  1. یک لیست آماده کنید که در آن هشتگ­ هایی مرتبط با محتوای شما وجود دارد؛ سپس آن­هایی را انتخاب کنید که مرتبط با محصول یا خدمات شما است و می تواند در افزایش لایک اینستاگرام موثرتر باشد.
  2. در هنگام نوشتن هشتگ­ های چندبخشی لازم است که از دوستان خود کمک بگیرید و بررسی کنید که آیا در هنگام جستجو آن را به شکل چسبیده و یا جدا از هم سرچ می­کنند؟

تولید محتوا توسط کاربر

شاید برایتان سوال پیش بیاید که برای صفحه ­ای که در اینستاگرام داریم، چطور کاربران می­توانند محتوا تولید کنند؟! در پاسخ باید بگوییم که این راهکار، از اهمیت بسیار بالایی در رشد پیج شما برخوردار می­­باشد و حتما باید آن را جدی بگیرید.

تولید محتوا توسط کاربر یا UGC (User Generated Content) می­تواند به شکل یک متن مستقل باشد و یا حتی دایرکت و کامنت او در زیر پست شما که در هر صورت، بسیار ارزشمند بوده و لازم است به آن اهمیت بدهید. حتی محصولی که برای مشتری خود ارسال می­ کنید و او رضایت خود را از رسیدن سفارش به دستش ابراز می­کند، نوعی UGC به حساب می ­آید و منجر به افزایش رضایت کاربران و در نهایت افزایش لایک واقعی اینستاگرام می­گردد.

 همچنین شما می­توانید از محتوای تولید شده توسط کاربر مانند: پرسش­هایی که مخاطب از شما دارد، برگزاری مسابقه، چالش و… هم جهت رشد پیج خود استفاده نمایید. به طور کلی این محتوا باید دارای ویژگی­ های زیر باشد:

  1. بر اساس یک چهارچوب و به شکل استاندارد و حرفه ای تولید شود.
  2. در فضای مجازی به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شود.

از دیگر فواید تولید محتوا توسط کاربر، آشنایی مدیر و یا سرپرست بیزینس مربوطه با بازخوردها و نظرات مشتریان می ­باشد؛ در واقع به واسطه انتقاد و یا پیشنهادات کاربران، می­توان به راحتی تصمیم گرفت که کدام محصول یا خدمات از محبوبیت بیشتری برخوردار است. به این ترتیب می ­توانید تمرکز خود را بر روی فروش بیشتر آن بگذارید و شاهد افزایش لایک واقعی اینستاگرام خود باشید.

تولید محتوا توسط کاربر دارای مزیت­های زیادی از جمله:

– آشنایی بیشتر افراد با برند شما

-افزایش اعتماد عمومی و در نتیجه افزایش اعتبار مدیران مجموعه

– بهبود سئو با دریافت بک­لینک و افزایش بازدید از صفحه

-ایجاد رابطه صمیمی و ارزشمند با مخاطب

تاثیر لوکیشن در افزایش لایک واقعی

گذاشتن مکان

با بررسی ­های صورت گرفته بر روی کاربران اینستاگرام، مشخص شد که از هر 10 فرد، هشت نفر صفحات کسب و کار و مشاغل مختلف را دنبال می­کنند. بنابراین می­بینیم که این پلتفرم می ­تواند منبع خوبی برای کسب درآمد باشد.

گذاشتن مکان یکی از قابلیت ­های منحصر به فرد اینستاگرام می­باشد که مزیت ­های زیادی دارد؛ به عنوان مثال، گاهی اوقات کاربران دنبال یک رستوان خوب و یا فروشگاه در منطقه ­ای خاص هستند و با جستجو بر اساس مکان، می­توانند به آنچه که در نظر دارند دست پیدا کنند. اگر شما دارای یک پیج کسب و کار هستید، ثبت لوکیشن کمک زیادی به دیده شدن شغل شما و افزایش لایک واقعی اینستاگرام می­کند. گرچه افزایش محبوبیت در فضای اینستاگرام، وسوسه کننده و فوق العاده است اما چنانچه بتوانید مشتری­ های محلی را هم با کسب و کار خود آشنا سازید به موفقیت بزرگی رسیده ­اید.

یکی دیگر از جنبه ­های مثبت گذاشتن مکان در اینستاگرام این است که گردشگران مختلفی که به شهرهای مختلف، رستوران­ های شیک، اماکن دیدنی و تاریخی و یا هر نقطه دیگری از دنیا سفر می­کنند، تصاویر خود را ثبت می­کنند . با ثبت لوکیشن و به اشتراک گذاشتن این عکس­ ها، سایر افرادی که قصد سفر به آن منطقه را دارند می­توانند آشنایی مختصری درباره آن شهر پیدا کنند. این امر در نهایت تاثیر بسزایی در جذب توریست یک منطقه خواهد داشت.

انتخاب یک لوکیشن خوب، می­تواند سبب افزایش لایک واقعی اینستاگرام شده و افراد زیادی را به بازدید از پیج شما ترغیب کند. اما سوال مهمی که پیش می­­آید این است که منظور از لوکیشن یا موقعیت مکانی خوب چیست؟ در واقع صفحه موقعیت مکانی، دارای پست­های زیادی می­باشد. هرچقدر یک پست در مدت زمان کمتری بتواند تعامل با مخاطب را بالا ببرد، شانس قرار گرفتن در TOP را خواهد داشت و بنابراین یک موقعیت مکانی خوب تلقی می­شود؛ چرا که دارای بازدید بالایی است.

استفاده از ویدیو و زیرنویس

حتما این جمله به گوشتان خورده که یک تصویر از هزاران کلمه با ارزش­ تر است. حال به شما می­گوییم که یک ویدیو از ۱/۸ میلیون کلمه ارزشمندتر است! این روزها به ویژه در فضای اینستاگرام، آمار تماشای ویدیو که عامل مهمی در افزایش لایک واقعی اینستاگرام نیز می­باشد به شدت رو به افزایش است. این پلتفرم هم به اهمیت بالای آن پی برده و بنابراین امکان انتشار محتوای ویدیویی در شکل ­های مختلف از جمله ریلز را میسر کرده است.

شما می­توانید یک ویدیو از محصول خود را آماده کنید و در آن به شرح جزییات و مزیت ­های آن بپردازید، یا لایو برگزار کنید و به مشکلات رایج و سوالات مهم کاربران پاسخ بدهید. برای کسانی که ممکن است لایو شما را از دست داده باشند هم، می­توانید ویدیو تهیه کنید و در صفحه خود به اشتراک بگذارید. این امر کمک زیادی به افزایش بازدید صفحه شما و ترغیب مخاطب به لایک و گذاشتن کامنت می­ نماید.

همچنین برای افزایش لایک واقعی اینستاگرام و برای اینکه پست­های ویدیویی شما بازدید بیشتری داشته باشند، پیشنهاد می­کنیم از زیرنویس استفاده کنید. همان­طور که می­دانید، در اینستاگرام تمامی ویدیوها به طور پیش­فرض بدون صدا پخش می­شوند و بنابراین شما با قرار دادن زیرنویس، شانس خود را برای جلب توجه کاربران افزایش می­دهید. طبق بررسی های عمل آمده از فیسبوک، گذاشتن زیرنویس در ویدیو می­تواند سبب افزایش میانگین تماشای آن تا 12 درصد گردد! پس بهتر نیست از این فرصت بی ­نظیر استفاده کنید؟

علاوه بر این، می ­توانید ویدیوهای خارجی را در هر موضوعی که مدنظر شماست از جمله: انگیزشی، ورزشی و… که متناسب با موضوع پیج شماست، انتخاب کنید؛ سپس با گذاشتن زیرنویس فارسی بر روی آن، یک محتوای جدید و با کیفیت را به اشتراک بگذارید. این امر در نهایت منجر به تعامل مخاطب و افزایش لایک واقعی اینستاگرام می­گردد.

مسابقه

اگر می­ خواهید علاوه بر افزایش فالور، ارتباطی مؤثر و صمیمی با مخاطب داشته باشید بهترین راه ­حل، برگزاری مسابقات اینستاگرام می­باشد. چنانچه این روش، درست و اصولی اجرایی گردد می­تواند به سادگی مخاطب را درگیر کرده و او را برای پیوستن به مسابقه مجاب کند. جالب است بدانید رشد صفحاتی که در تولید محتوا از ترفند برگزاری مسابقه استفاده می­کنند، در مقایسه با سایرین 70درصد بیشتر می­باشد! طراحی مسابقات جذاب، رشد پیج و به تبع آن شناخت و آگاهی کاربران نسبت به برند شما را به طرز شگفت­انگیزی افزایش خواهد داد. همچنین تجربه ثابت کرده پست­های مربوط به مسابقه، سبب افزایش لایک واقعی اینستاگرام تا 5 برابر و ترغیب کاربران به گذاشتن کامنت­های بیشتر می­گردد.

بهتر است برای طراحی مسابقه، نکاتی را در نظر بگیرید تا نتایج خوبی از آن حاصل گردد. قدم اول، تعیین یک هدف مشخص است. بررسی کنید و ببینید که مخاطب شما به دنبال چه محتوایی می­باشد؟ همچنین تعیین میزان بودجه و زمان پایان مسابقه، از جمله اقدامات بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

شرایط برنده شدن را به وضوح اعلام کنید. همچنین از انتخاب هشتگ غافل نشوید؛ چرا که مانند یک پوشه، نظم خاصی به محتوای شما می­ دهد و می­توانید به راحتی به محتوای کاربران شرکت­ کننده در مسابقه دسترسی داشته باشید.

برای گرفتن بهترین نتیجه از مسابقه و افزایش لایک واقعی اینستاگرام، دو نکته را در نظر داشته باشید:

  1. توجه به علاقه ­مندی­ های مخاطبتان
  2. میزان بودجه ای که برای این کار تعیین کردید

هنگامی که از مخاطب می­ خواهید در مسابقه شما شرکت کند و خواست ه­ای که دارید را برآورده کند، حتما جایزه­ای باارزش برای قدردانی در نظر بگیرید. انتخاب این هدیه نیز باید هوشمندانه و در راستای هدفی که برای رشد پیج در نظر گرفتید باشد .به عنوان مثال انتخاب یک شال یا روسری به انتخاب کاربر، جایزه مناسبی از طرف پیج شال فروشی می­باشد.

تاثیر ریلز در افزایش لایک واقعی اینستاگرام

فعال کردن ریلز

همان­طور که می ­دانید اینستاگرام همواره به دنبال ایده­ های جذاب برای افزایش محبوبیت میان کاربران است؛ یکی از قابلیت های جدید و هیجان ­انگیز این پلتفرم، اضافه کردن ریلز می­باشد که تاثیر زیادی در افزایش لایک واقعی اینستاگرام دارد. در دوره ریاست جمهوری ترامپ، وی دستور توقف شبکه اجتماعی تیک تاک را داد و به دنبال آن، مشکلاتی برای دانلود و اجرای این برنامه توسط کاربران به وجود آمد. در واقع هدف اصلی اینستاگرام، رقابت با تیک ­تاک و اسنپ­چت بود تا به این ترتیب به کمک قابلیت ریلز، کاربران بیشتری را به سوی خود جذب کند! از مهم­ترین ویژگی­ های ریلز، نمایش ویدیوهای کوتاه 15 تا 60 ثانی ه­ای است که قابلیت افزودن افکت­ و موزیک های جذاب را هم دارد.

در صورتی که صاحب کسب وکار هستید و فکر می­کنید که قابلیت ریلز برای پیج شما هیچ کاربردی ندارد، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید! اگر بخواهید با روش­های سنتی در فضای امروزی اینستاگرام به تولید محتوا بپردازید مخاطب، پیج شما را یک صفحه کسل ­کننده و بدون جذابیت می­ بیند. بنابراین تجربه افزایش لایک واقعی اینستاگرام در گرو وفق دادن خودتان با آپدیت ­های جدید این پلتفرم خواهد بود. به لطف این قابلیت جدید، شما می­توانید ویدیوهای کوتاه و جذابی از محصول یا خدماتی که ارائه می­دهید آماده کرده و به راحتی توجه مخاطب را جلب کنید.

برای فعال کردن ریلز اینستاگرام با اکستنشن کروم کافی است از طریق مرورگر کروم کامیپوتر، به دانلود اکستنشن insist بپردازید و آن را به مرورگر اضافه نمایید. در کادری که برایتان باز می­شود، با کلیک بر add extension به راحتی می­توانید این افزونه را در کروم نصب کرده و در نوار ابزار آن را پیدا کنید. در قدم بعدی، با کلیک بر اکستنشن ذکر شده و ورود نام کاربری و پسورد وارد اینستاگرام شده و به این ترتیب می­توانید اولین ریلز خود را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید.

افزایش لایک واقعی اینستاگرام با فعال کردن ریلز در آی او اس

در صورتی که سیستم عامل گوشی شما آی او اس می­باشد، به بخش پروفایل اینستاگرام خود رفته و وارد استوری شوید؛ در این مرحله لازم است یک فیلتر استوری را انتخاب کرده و بر روی مشخصات آن کلیک کنید.view effect page را انتخاب نمایید و در قدم بعدی، use effect و سپس با بالا کشیدن صفحه گوشی خود، کلیپ ریلز را قرار دهید. در این مرحله لازم است add و next را انتخاب نموده و توضیحات مورد نظر خود را اضافه کنید. اکنون می­توانید ریلز خود را منتشر کنید.

از تفاوت ریلز اینستاگرام با استوری چه می­دانید؟

 استوری در شکل­ های مختلف مانند: عکس، نوشته ساده و یا ویدیو قابل انتشار است اما ریلز تنها به صورت ویدیو می­باشد. توجه داشته باشید که گرچه استوری و ریلز از مهم­ترین ابزارها برای افزایش لایک واقعی اینستاگرام است اما لازم است که با تفاوت ­های آن بیشتر آشنا شوید و موارد استفاده از هر کدام را بدانید.

مدت زمان یک استوری، نهایتا 15 ثانیه می­باشد اما زمان ریلز 15 تا 90 ثانیه است؛ از طرفی دیگر در صورتی که صفحه شما پرایوت نباشد، مخاطبان دیگر نیز قادر به مشاهده ریلز شما هستند؛ اما استوری برای تعامل با دنبال­ کنندگان پیج شما می­باشد. بعد از گذاشتن استوری تا 24 ساعت بعد حذف خواهد شد. اما ریلز مانند پست­های اینستاگرام تا زمانی که توسط شما حذف نگردد، همچنان قابل در پیج شما وجود دارد و قابل نمایش است.

کسب درآمد از اینستاگرام

همان­طور که دیدید تعداد لایک، بازدید پست­ و استوری تاثیر بسزایی در نحوه تصمیم­ گیری افراد دارد؛ در واقع در فضای اینستاگرام اکثر کاربران به واسطه نظرات سایرین و تجربه ای که از دریافت خدمات و یا خرید محصول از یک مجموعه دارند، به خرید و ثبت سفارش ترغیب می­شوند. بنابراین افزایش لایک واقعی اینستاگرام می­تواند منجر به تعامل بیشتر مخاطب با شما شود که این امر در نهایت، اثر مستقیم بر میزان فروش و کسب درآمد از این شبکه اجتماعی محبوب خواهد داشت.

افزایش لایک با استفاده از خدمات کافه مجازی

کافه مجازی یکی از  پلتفرم هایی است که مفتخر است به صورت واقعی به ارایه سرویس خرید لایک اینستاگرام بپردازد، بسیاری از پیج ها نیاز دارند که برای سریع تر شدن روند رشد پیج اینستاگرام خود میزان لایک پیج خود را افزایش دهند با استفاده از این خمدات می توانید لایک واقعی را در پیج خود برای تعامل و و رشد بیشتر در الگوریتم های اینستاگرام تلاش کنید.

جذب افراد مختلف در اینستاگرام با افزایش لایک

جمع بندی

اینستاگرام یکی ز شبکه های اجتماعی است که این روزها افرادبه روش های مختلف قصد کسب درامد از آنها را دارند. بلاگر های زیادی در اینستاگرام حضور دارند و روزانه درامد های بسیار زیادی را از طریق این راه کسب می کنند. اگر که به دنبال این هستید که افزایش لایک واقعی انیستاگرام در پیج کاری خود را تجربه کنید و در نهایت به درامد خوب و رشد برسید دانستن و عمل کردن به نکاتی که در این مطلب به آن اشاره کرده ای کاملا ضروری و واجب است. اگر که این مطلب برای شما مفید بود می توانید با امتیاز دادن به ما در تولید محتوای بهتر کمک کنید اگر هم تجربه ای در این زمینه دارید خوشحال میشیم که با ما در میون بزارید.

سوالات متداول

پیج اینستاگرام من کم لایک می خورد چی کار کنم ؟

  • اول باید ببینید که کدوم محتوا را برای چه کسی به اشتراک گذاشته مهم ترین نکته این است که کیفیت محتوای خود را ارزیابی کنید

آیا خرید لایک فیک می تواند موجب رشد پیج من شود؟

  • بهترین راه این است که با محتوای خوب و با کیفیت لایک های خود را افزایش داده و بدنبال لایک های بیشتر باشید